Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że po raz kolejny firma Boehringer Ingelheim Marketing Sp. z o.o. uzyskała Złoty Certyfikat Wiarygodności Biznesowej za 2015 rok. Wcześniej takie wyróżnienia były przyznane w latach 2013 i 2014.
Otrzymany certyfikat daje gwarancje naszym kontrahentom, że każda ze spółek jest wiarygodnym, solidnym partnerem, z którym można i warto nawiązać kontakty handlowe.
Certyfikat można znaleźć pod linkiem:
Certyfikat Wiarygodności Biznesowej BI

Certyfikat Wiarygodności Biznesowej nadawany jest przed wywiadownię gospodarczą Bisnode Polska. Wyróżniane są nim firmy z najsilniejszą kondycją, która w czterostopniowej skali Bisnode Polska oznacza, że dane finansowe firmy dają gwarancję na wysoki poziom rentowności, zdolności i płynności finansowej, a ich poziom zadłużenia oraz zarejestrowanych przeterminowanych płatności jest znikomy.
Wyróżnienie przyznawane przez Bisnode we współpracy z Bisnode Polska, honorowane jest na całym świecie i przyczynia się do zwiększenia atrakcyjności rynkowej firmy.
Podstawą przyznawania Certyfikatu Wiarygodności Biznesowej są twarde dane finansowe. I to one stanowią zawsze punkt wyjścia. To one decydują czy dany podmiot znajdzie się w gronie laureatów. Określają siłę finansową przedsiębiorstwa, która jest zależna od wartości netto firmy obliczanej jako różnica kapitałów własnych, wartości niematerialnych i prawnych na podstawie bilansu za ostatni rok obrachunkowy. Dodatkowym kryterium są informacje o moralności płatniczej badanego podmiotu płynące z programu monitorowania przeterminowanych płatności. Dlatego też certyfikat jest nie tylko potwierdzeniem siły finansowej przedsiębiorstwa na rynku, lecz również stanowi gwarancję minimalnego ryzyka współpracy. Dodatkowo na czas reguluje swoje zobowiązania finansowe wobec swoich kontrahentów.
Nadanie Certyfikatu jest poświadczeniem, że firma wykazuje wysoki poziom płynności finansowej, a jej funkcjonowanie na rynku nie jest zagrożone. Ułatwia w ten sposób zdobycie nowych kontrahentów i utrzymanie dotychczasowych. Z drugiej strony, stanowi sygnał, że firma nim wyróżniona jest zaufanym podmiotem do współpracy. /…/”